Juhid ja spetsialistid

4 koolituspäeva

3000 EUR (+km)/ grupp/ koolituspäev

Praktiline tööriistakast meeskonna ja protsesside juhtimiseks

Kuidas tõsta oma klientide rahulolu ja töötajate tulemuslikkust ning lihtsustada protsesse?

Koolitus toob sinuni coachingu ja teenusedisaini parimad praktikad, et muuta igapäevane juhtimine ja teenuste arendamine pidevalt muutuvas ja komplitseeritud maailmas lihtsaks ja tulemuslikuks. Koolituselt saad palju praktilisi juhtnööre ja tööriistu, mida rakendada oma meeskonna, protsesside ja teenuste juhtimisel ja arendamisel.

Raske töö võib anda tulemusi, kuid innovatsioon viib edasi ja säästab aega. Koolituse eesmärgiks on anda sulle innovatiivsed, praktilised ja inimkesksed tööriistad, mis aitavad sul luua oma organisatsioonis lihtsaid ja õlitatult toimivaid süsteeme ja protsesse. Tulemuseks on Sinu meeskonna suurenenud pühendumus ja töörõõm ning klientide kasvanud rahulolu.

Koolitusel omandatud teadmised ja kaasaegsed tööriistad võimaldavad sinu töötajatel tänases keerulises ja turbulentses maailmas kiiresti kohaneda ning juhtida muutuseid, mida orgnistsioon hetkel kõige enam vajab.

Arengukiirendi programmis osaleja…

Z

Mõistab meeskonna dünaamikat, rollide ja vastutuste jaotuse olulisust ning rakendab neid organisatsioonis toimuvates protsessides

Z

Loob selge meeskonna visiooni ja määrab konkreetsed eesmärgid, kasutades sobivaid eesmärgistamise metoodikaid

Z

Määratleb tulemusindikaatoreid, seostab neid meeskonna eesmärkidega ning kasutab mõõdikuid meeskonna tulemuslikkuse ja parendamise analüüsiks

Z

Mõistab teenusedisaini ja disainmõtlemise põhimõtteid ning oskab läbi viia kliendiuuringuid, koostada kliendipersoonasid ning kaardistada klienditeekonda, et märgata arendusvõimalusi

Z

Teab, kuidas arendada meeskonna intelligentsust, loovust ning kuidas soodustada innovatsiooni

Z

Määratleb teenuse sihtrühmad, analüüsib nende vajadusi ja ootusi ning rakendab tulemusi teenuste arendamisel

Z

Oskab kujundada ja hinnata kliendikogemust ning kasutada kliendirahulolu mõõtmist teenuse täiustamiseks

Z

Oskab märgata innovatsiooni ja efektiivsust takistavaid “silosid” ning neid oskuslikult lammutada

Z

Valdab kaasamise ja koostöö metoodikaid ning rakendab tõhusalt teenuste arendamise ja juhtimise protsessis

Z

Mõistab enesejuhtimise tähtsust ning oskab kasutada erinevaid toetavaid tööriistu

Z

Oskab keerulises ja kiiresti muutuvas keskkonnas rahu ja kainet mõtlemist säilitada ning näha võimalusi kasvuks, arenguks ja innovatsiooniks

Koolitajad – oma valdkonna eksperdid!

Agnes Pulk, MA

Teenusedisainer, kliendikogemuse ja ligipääsetavuse ekspert, koolitaja, coach

Agnes Pulk (MBA) on kogenud koolitaja, coach ja teenusedisainer, kes 2016. aastal lõi oma teenusedisaini ettevõtte ja tõi turule Disainivõtme brändi.

Agnes on õpetanud teenuste arendamist ja kliendikogemuse disaini nii era- kui avaliku sektori organisatsioonidele ning viinud läbi arvukaid koosloome ja strateegilise juhtimise töötubasid ja arenguprogramme.

Agnesel on teenuste disaini ja juhtimise magistrikraad Tartu Ülikoolist ning oma lõputöös uuris ta avalike teenuste ligipääsetavuse seost kliendi rahulolu ja teenuste kvaliteediga. Agnes on läbinud ka Erickson Coaching International PCC väljaõppe “The Art & Science of Coaching”. Coachina töötades on tema peamiseks fookuseks väärtuste ja identiteedi tasand, sest just sealt saavad alguse elumuutvad ja kestvad muutused klientide eludes.

Agnese eriliseks kireks ongi inimkesksete ja ligipääsetavate teenuste ja protsesside disain ning loovmeetodite kasutamine kliendiuuringutel ja meeskondade juhtimisel.

Koolitaja ja teenusedisainerina on Agnes aidanud nii avaliku kui erasektori organisatsioone ja juhte teenuste ja meeskondade arendamisel, strateegiliste eesmärkide sõnastamisel ning uute teenuste ja brändide loomisel.

Eike Tõnismäe, MBA

Koolitaja, ekspert, mentor, coach

Eike Tõnismäe (MBA) on esimene mentorluse ja coachingu koolitaja Eestis. Ta on hinnatud ekspert, mentor ja coach. Eike meelisteemad on coachiv juhtimine, juht kui liider ja coach, mentorlus, meeskondade juhtimine ja juhendamine.

Eike on koostanud mitmeid juhendamis- ja mentorprogramme ning on rahvusvaheliselt sertifitseeritud ‘Professional Coach’ (Erickson College International). Antud väljaõpe omab rahvusvahelist ICF-i akrediteeringut. Eike omab rahvusvahelist treenerite sertifikaati: “Standing in Contribution: A Trainer’s Training”.

Eike on avaldanud kaks raamatut – „Mentorlus – jagatud areng“ (2006) ja „Juhendamine ja mentorlus“ (2008) –  ja teda võib pidada mentorluse ja coachingu teema pioneeriks Eestis.

Koostöös Kanada coachingu kooliga (Erickson College International) on Eike korraldanud rahvusvaheliselt akrediteeritud ja tunnustatud coachide väljaõpet alates 2013. aastast.

Praktilised kogemused ja sertifikaadid:
⊕ Sertifitseeritud ‘Professional Coach’ – ICF-i poolt akrediteeritud coachingu koolitusprogramm
⊕ Sertifikaadid “A Trainer’s Trainer” ja “Training for Trainers: Advanced Level Skills” – ICF-i poolt akrediteeritud rahvusvaheline treener
⊕ MBA kraad, rahvusvaheline ärijuhtimine konsultatsiooni suunal

Koolituse sihtgrupp

Koolitus sobib ettevõtete/organisatsioonide juhtidele, osakondade ja meeskondade juhtidele, projektijuhtidele, teenusejuhtidele, arendusjuhtidele ja tippspetsialistidele nii era- kui ka avalikust sektorist.

Aeg

Koolitust saab tellida aasta läbi, kuid soovitavalt vähemalt kuu aega ette. 

Koht

Koolitus toimub kokkuleppeliselt kas tellija või teenusepakkuja valitud asukohas. Täpne info saadetakse osalejatele meilile.

}

Koolituse maht ja päevakava

Programm kestab 4 päeva, koosneb kahest moodulist ja sisaldab ka iseseisvat kodutööd –  kokku 40 akadeemilist tundi(sh. kontaktõpe 32 akadeemilist tundi, veebinõustamine 2 akadeemilist tundi ja kodutöö 6 akadeemilist tundi).

Koolituse päevakava:

10.00 – 11.30  Koolituse esimene osa
11.30 – 11.45  Kohvipaus
11.15 – 13.15  Koolituse teine osa
13.15 – 14.15  Lõuna
14.15 – 15.45  Koolituse kolmas osa
15.45 – 16.00  Kohvipaus
16.00 – 17.30  Koolituse neljas osa

Koolituse hind

Koolituse standardhind grupile (kuni 20 in) on 3000 eurot/koolituspäev (+km). Lähtuvalt organisatsiooni vajadusest on võimalik koolituspäevade arvu kas vähendada või suurendada. 

Telli koolitus ja viia oma meeskond uuele tasemele!

Kas tunned, et Sinu organisatsioon vajab paremat oskust muutustega kohaneda?

Asusid hiljuti uues kohas juhina tööle?

Soovid oma töötajate juhtimise ja meeskonnatöö kompetentse arendada?

Kas ikka veel kahtled?

Kui vajad veel kinnitust, kas see koolitus on Sinu jaoks, siis kuula kindlasti Agnese ja Eike taskuhäälingut koolitusel käsitletavatel teemadel.

KUULA PÕNEVAT PODCASTI!

Pin It on Pinterest

Share This