Copywriting ehk reklaamtekstide koostamine

Oleme kogenud, et kui ettevõte tellib meilt kodulehe, siis tihti jäädakse hätta kodulehele atraktiivsete tekstide loomisega. Nii oleme juba aastaid oma klientidele veebilehe loomisele lisaks pakkunud reklaamtekstide ja blogipostituste loomise teenust.

Copywritingu ehk sisuloome alla käivad hüüdlaused ja kokkuvõtted, avalehe reklaamtekstid ja teenuste kirjeldused, aga ka huvitavate postituste loomine, mis tooks kodulehele külastajaid. 

Foto: freepik.com

Hea sisu tõmbab tähelepanu ja aitab kliendil valikuid langetada

Kodulehel olev sisu peab olema hästi läbimõeldud, ettevõtte väärtusi kajastav, lihtsasti arusaadav ning huvitekitav.  Blogi sisu peab olema lugejate jaoks kasulik, tähelepanu haarav ja lisaväärtust pakkuv, mitte lihtsalt ettevõtte teenuste reklaamimine. Kellelegi ei meeldi, kui nad tajuvad, et neile midagi nö pähe määritakse. Küll aga on iga klient rõõmus, kui ettevõte tema elu lihtsamaks ja mugavamaks teeb ning tal osta aitab – see tähendab, et koduleht aitab kliendil leida just enda vajadustele sobivat lahendust, aitab langetada valikuid ja annab toote/teenuse kohta piisavalt infot. Hea koduleht peab täitma nii ettevõtte sekretäri kui müügimehe rolli. Ja siin tulebki appi oskuslik copywriting. 

Kui veebilehel sisu aegajalt uueneb, on veebileht ka otsingumootorites kergemini leitav ning külastajate jaoks atraktiivsem. Oskuslikud blogipostitused aitavad demonstreerida ettevõtte professionaalsust ja asjatundlikkust ning võita klientide usaldust. Kui ka klient kohe midagi ei osta, jääb talle huvitava blogipostituse kirjutanud ettevõte ometi meelde ning ühel hetkel võib blogi lugejast saada klient või ettevõtte soovitaja oma sõpradele-tuttavatele. 

Kui soovid ka oma veebilehele häid reklaamtekste, huvitavaid blogipostitusi või juba olemasolevate tekstide atratiivsemaks toimetamist, siis jäta meile oma kontaktid ja võtame Sinuga ühendust. 

[contact-form-7 id=”2007″ title=”Veebilehe loomine”]

 

 

Pin It on Pinterest

Share This