Koolitus annab kaasaegsed tööriistad inimkesksete teenuste, protsesside ja süsteemide arendamiseks.

Teenusedisaini ABC

Pärnus:  21.06 | 15.08

Tallinnas:  22.08 | 19.09 | 17.10

Disainmõtlemine

Inimkeskne lähenemine

Just lihtsuses peitub ilu ja võlu. Kõik geniaalne on alati lihtne. Aina keerulisemaks muutuv maailm vajab lihtsust ja selgust enam kui kunagi varem.

Hea teenusedisain muudab teenuste pakkumise ja kasutamise lihtsaks ja inimlikuks. Tulemusena on rahul nii töötajad kui kliendid.

Koolitusel annan Sulle praktilised oskused ja kaasaegsed tööriistad, mis aitavad Sul parandada kliendikogemust ja teenustega rahulolu ning muuta oma organisatsioonis protsessid ja süsteemid lihtsaks ning sujuvaks.

Teenusedisaini ABC koolitus on välja töötatud disainmõtlemise ja teenusedisaini mudelit ning arendus- ja teenuste juhtide vajadusi silmas pidades.

Koolitus on väga praktiline ning oma meeskonnaga osaledes jõuad koolituse jooksul juba nii mõnegi päris probleemi disainmõtlemise abil ära lahendada.

Väga head praktilised ülesanded sai läbi tehtud.

Jah, jäin rahule. Sain uusi tööriistu ja teadmisi. Lisaks uued tutvused.

Koolitusel saadud teadmised on kasutatavad just oma infosüsteemi parendamiseks mõeldud uuenduste vajalikkuse läbimõtestamiseks, et seeläbi süsteemi kasutajatele luua lihtne, arusaadav ja kergesti kasutatav lahendus.

Sain enda jaoks uued tööriistad, kuidas läheneda ja lahendada teenuse loomisel tekkivaid ideid/probleeme.

Agnes Pulk

Agnes Pulk

Teenusedisainer, lahenduskeskne coach (PCC), kliendikogemuse ja ligipääsetavuse ekspert

 

Olen koolitamisega tegelenud juba aastast 2003. Teenusedisainerina alustasin 2016. aastal, kui lõin oma teenusedisaini ettevõtte ja hakkasin pakkuma kliendiuuringuid, kliendikogemuse disaini ning teenuste arendamise koolitusi nii era- kui avaliku sektori organisatsioonidele.

Mul on teenuste disaini ja juhtimise magistrikraad Tartu Ülikoolist ning PCC (Professional Certified Coach) tunnistus Erickson Coaching International’ist.

Minu eriliseks kireks on inimkesksete ja ligipääsetavate teenuste ja protsesside disain ning loovmeetodite kasutamine kliendiuuringutel ja meeskondade juhtimisel.

Oma oskuste ja teadmistega olen saanud abiks olla nii era- kui avaliku sektori juhtidele. Olen koostööd teinud nii PPA, Tallinna Linnavaraameti, Sotsiaalministeeriumi, Tallinna Sotsiaal- ja Tervishoiuameti, Kaitseressursside Ameti ja paljud teiste avaliku sektori organisatsioonidega. Erasektorist on minu klientideks olnud nii ehitusfirmad kui kardinasalongid, turismiettevõtted ja ilusalongid.

Koolitaja teemakäsitlus oli väga hea ja sujuvate üleminekutega ning näiteid tuues sai kohe aru kuidas ja mida on vaja teha. Praktilised harjutusülesanded aitasid materjali kinnistada.

Tekkis seos oma tööga.

Väga rahuliku moega ja samas teemas ennast kindlalt tundev koolitaja, ei lasknud end segada koolitusel tekkinud heas mõttes teemast kõrvale rääkijatest ja oskas alati sujuvalt oma teemasse rahva tagasi tuua. Samas oli paindlik teemade käsitlusel ja valdas enda koostatud materjale. Väga hea sõnakasutusega.

Koolituse hind 

Koolitus sobib ettevõtete/organisatsioonide juhtidele, allüksuste juhtidele, projektijuhtidele, teenuste juhtidele, arendusjuhtidele, protsessijuhtidele, tippspetsialistidele nii era- kui ka avalikust sektorist, kes soovivad paremini juhtida oma meeskondi ning protsesse ja arendada kliente kaasates inimkeskseid teenuseid.

Ära lase võimalust käest!

Kas oled parajasti uuendamas oma organisatsiooni struktuuri?

Asusid hiljuti uues kohas juhina tööle?

Sinu vastutada on klientide või töötajate heaolu?

Sellisel juhul on meie koolitus just Sinule mõeldud!

Pin It on Pinterest

Share This