Teenusedisaini ABC

Osale tervel kursusel või vali Sind huvitavate teemadega veebiseminarid!

Kuna polnud teenusdisainiga enne kokku puutunud, siis sain huvitavaid uusi teadmisi. Pani mõtted liikuma! Oskan arendusi edaspidi teise pilguga vaadata.

Oluline oli sõnum, et asju tuleb teha inimeselt inimesele ja mitte rabistada kohe loomisfaasi, kui eelanalüüs on vähene, see paradigma muutus peab juhtideni ka jõudma.

Varasemalt ei olnud kõigi käsitletud metoodikatega tuttav. Koolitus pani ka mõtlema selle üle, kas minu praegused metoodikad on ikka kõige sobivamad lahenduste ja teenuste disainimisel.

Väga head praktilised ülesanded sai läbi tehtud.

Jah, jäin rahule. Sain uusi tööriistu ja teadmisi. Lisaks uued tutvused.

Koolitusel saadud teadmised on kasutatavad just oma infosüsteemi parendamiseks mõeldud uuenduste vajalikkuse läbimõtestamiseks, et seeläbi süsteemi kasutajatele luua lihtne, arusaadav ja kergesti kasutatav lahendus.

Sain enda jaoks uued tööriistad, kuidas läheneda ja lahendada teenuse loomisel tekkivaid ideid/probleeme.

Pin It on Pinterest

Share This