PALJU ÕNNE!

Oled edukalt koolitusele registreeritud!

Saadame Sulle varsti kinnitava e-kirja koos koolituse päevakava ja täpsema infoga. Kui soovid vahepeal midagi koolituse osas küsida, siis võta julgelt telefoni teel ühendust!

 

Agnes Pulk

Disainivõtme koolitaja, teenusedisainer, coach

Telefon: + 372 56 601 401

Vaata ka meie teisi koolitusi!

TEENUSEDISAINI ABC JUHTIDELE

 Hea teenusedisain muudab teenuste pakkumise ja kasutamise lihtsaks ja inimlikuks. Koolitusel anname Sulle praktilised oskused ja kaasaegsed tööriistad, mis aitavad Sul parandada kliendikogemust ja teenustega rahulolu ning muuta oma organisatsioonis protsessid ja süsteemid lihtsaks ning sujuvaks.

SUUREPÄRASE KLIENDIKOGEMUSE LOOMINE

Kliendikogemus koosneb erinevatest kokkupuutepunktidest ning see puudutab nii kliendi ootusi kui vajadusi, emotsioone ja meeli, eesmärke ja motiive. Hea kliendikogemuse pakkumiseks tuleb teenust näha tervikuna. Koolitus on praktiline.

teenusedisain ja coaching juhtidele

COACHINGU & TEENUSEDISAINI INNOVATSIOON JUHTIMISES

Coachingu ja teenusedisaini parimad praktikad, et muuta igapäevane juhtimine ja teenuste arendamine pidevalt muutuvas ja komplitseeritud maailmas lihtsaks ja sujuvaks. Koolituselt saad palju praktilisi juhtnööre ja tööriistu, mida rakendada oma meeskonna, protsesside ja teenuste juhtimisel ja arendamisel.

Pin It on Pinterest

Share This