Tere! Kuidas Sul läheb?
Meie soovime, et Sul läheks hästi.
VÕTA MEIEGA ÜHENDUST!
Telefon: 56 601 401
Pakume oma teenuseid üle Eesti ja sõidame kohale just sinna, kuhu vaja.
Soovime olla Sinu strateegiliseks partneriks organisatsiooni ja teenuste arendamisel.
aLUSTAME KOOSTÖÖD!
Aitame Sul arendada suurepäraseid teenuseid. Mida rohkem on kliendid Sinu teenustega rahul, seda rohkem oled Sina rahul oma käibe ja kasumiga.
Kui soovid meid koolitama või teenuseid arendama kutsuda või tahaksid enne koostöö alustamist meie oskuste ja kogemuste kohta rohkem infot saada, siis kirjuta meile. Vastame ühe tööpäeva jooksul.
Meilt küsitakse tihti
Kui kaua üks teenuse arendamise projekt kestab ja mis see maksma läheb?
Konkreetne projekt ja maksumus sõltub selle sisust, nt kas tegemist on täiesti uue teenuse välja töötamisega või olemasoleva teenuse parendamisega. Samuti sellest, milliseid kliendiuuringuid, koolitusi või tegevusi ettevõte meilt soovib. Meie seniste kogemuste põhjal on keskmine teenuste arendamisprotsess kestnud umbes 4-9 kuud ning igas kuus peaks ettevõte oma eelarves arvestama u 800-1500 euroga. Seega on meiega koostöö vähemalt kaks korda odavam, kui üks keskmise palgaga töötaja värvata (keskmine palk bruto+tööjõumaksud).
Milliseid kliendiuuringuid te teete?
Kliendiuuringud sõltuvad tellija soovidest ja rahalistest võimalustest. Koostöös sotsioloogidega on meil võimalik läbi viia ka kvantitatiivsed kliendiuuringud, kuid ise oleme eelistanud kvalitatiivseid ehk klientide arv on väiksem, aga küsimused põhjalikumad. Nii saame rohkem infot. Kliendiuuringute puhul kasutame vaatlust (kuidas klient teenust kasutades käitub, kus jääb hätta, jne), semistruktureeritud intervjuud (osaliselt on küsimused ette antud, osaliselt tekivad koha peal). Kliendiuuringute puhul intervjueerime alati ka klientidega vahetult kokku puutuvaid töötajaid, sest sageli on neil väärtuslikku infot, mida erinevatel põhjustel pole seni osatud või juletud juhtkonnaga jagada. Lisaks on meil võimalik kaasata kliendid teenuste arendamisprotsessi, kus kasutame innovatsioonimänge, kus kliendid saavad oma soovid ja eelistused ettevõttele selgeks teha.
Kus te asute?
Disainivõti on loodud Pärnus ja suurem osa meie meeskonnaliikmetest asuvad samuti Pärnus, kuid ka Kuressaares, Tallinnas ja Lõuna-Eestis. Oma teenuseid pakume aga üle terve Eesti. Tuleme kohale just sinna, kuhu vaja! 🙂
Kas teilt saab ka kodulehti tellida?
Jah, saab! Kaasaegne ja mobiilisõbralik koduleht on tänapäeval äärmiselt tähtis.Õige koduleht täidab nii sekretäri kui müügimehe rolli ning toob Sulle uusi kliente ja uusi päringuid.
Teeme organisatsioonidele kaunid ja kaasaegsed kodulehed, mis on klientide jaoks arusaadavad ja kergesti navigeeritavad. Lihtsama mobiilisõbraliku kodulehe võib meilt saada juba 650 euro eest!
Suurepärane meeskond ja suurepärased tulemused!
Vaata tulemust HarmTex kodulehelt! 🙂
Siit leiad kasulikku lugemist
Kaks olulist küsimust igale arendusmeeskonnale
Disaini kontseptuaalne mudel on üsna sirgjooneline: aitame kellelgi oma eesmärki saavutada ehk loome tööriista, et viia keegi (kasutaja) tema asukohast (kontekstist) sinna, kus ta soovib olla (oma eesmärgini). Mudel rakendub olenemata sellest, kas disainitud asi on...
Taani Disainiredel – lihtne viis, kuidas mõõta oma organisatsiooni disainikasutust
Disainmõtlemine ja teenusedisain on juba pikemat aega olnud nii era- kui avaliku sektori moesõnadeks. Ja mitte asjata. Väidan, et nii disainmõtlemine kui teenusedisain on tulnud, et jääda. Teisisõnu, saanud klassikalise moe osaks, mis on igal ajal relevantne....
Õnnestunud foto räägib Sinu ettevõttest ja teenustest/toodetest rohkem kui 1000 sõna!
Kindlasti oled kuulnud lauset, et üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna. Seetõttu tasub oma teenuste ja toodete turundamisel fotodele suurt rõhku panna. Meie meeskonna fotograaf Kati Vaas teab, kuidas teha pilte, mis annavad edasi emotsiooni, on lihtsa ja selge...
Hea koduleht täidab nii visiitkaardi, sekretäri kui müügiesindaja rolli
Täna vastab kodulehtede tegemisega seotud küsimustele meie veebidisainer KRISTJAN KIVISILD. Tutvusta end natuke: miks valisid just selle ala oma tööks ja mis sulle selle juures meeldib? Olen arvutitega tegelenud juba lapsepõlvest saadik ning põhikooli ajal tegin juba...
Kaasaegne juht peab oskama oma meeskondi inspireerida ja innustada, ta ei tohi olla leige.
Vaimustumise & vaimustamise kunst juhi töös22. oktoober 2020, Pärnu (Hotell Pärnu), 10:00-16:00. Hind: 105.-/osaleja Inspireerivad kõnelejadIga juht seisab aegajalt silmitsi väsimuse ja tüdimusega oma töös. Samasuguseid tundeid võivad kogeda ka tema alluvad....
Innovatsioon saab alguse oma klientide suurepärasest tundmisest
Innovatsiooniekspert Jeremy Gutche kirjutab oma üliedukas raamatus "Kuidas kasutada kaost", et kriisis hakkama saamiseks ja probleemidele innovaatiliste lahenduste leidmiseks on vaja muuta organisatsiooni kultuuri paindlikumaks ja võimelisemaks kiiresti kohanema....