Saame tuttavaks!

Disainivõtme töökas meeskond -

avame Sulle uusi võimalusi kasvuks, arenguks ja innovatsiooniks

Tere, mina olen Agnes!

Disainivõti on sündinud minu vastupandamatust soovist kõike pidevalt paremaks muuta, armastusest teenusedisaini vastu ja suurest igatsusest anda oma panus maailma parandamiseks.

Algusest

Kõik sai alguse sellest, et läksin õppima Tartu Ülikooli Pärnu Kolledžisse teenuste disaini ja juhtimise magistrantuuri. Juba esimesel kursusel tuli äratundmine, et teenusedisain ja mina oleme otsekui kokku loodud! See on valdkond, kus on vaja loovust, empaatiat, tundlikkust, tähelepanelikkust, head analüüsivõimet ja kriitilist mõtlemist, aga ka häid teadmisi strateegilisest juhtimisest ja ettevõtlusest laiemalt.

Õppimine oli ülipõnev ja praktilise suunaga algusest peale ning seltskond, kes õppima tulnud, erakordselt kirju, andekas ja suure sooviga maailma paremaks muuta. See sünergia ja erinevate kompetentside segunemine andis meie praktikatesse ja aruteludesse sügavust ning avarust, tarkust ja tunnetust, mida üksinda kogeda pole võimalik.

Disainivõti ongi sündinud minu armastusest teenusedisaini ja selle võrratu seltskonna vastu ning suurest soovist anda oma panus maailma parandamiseks.

Meie väärtused ja veendumused

Pühendumine

Teeme oma tööd pühendumuse ja kirega, soovides alati anda oma parima, olla tuntud usaldusväärsuse ja kõrge kvaliteedi poolest. Meil on siiras soovi muuta maailm paremaks, hoolivamaks, ausamaks.

Empaatia

Oleme tähelepanelikud ja empaatilised teenuse kasutajate vajaduste, soovide ja eelistuste hindamisel ning teenusepakkujate soovide ja võimalustega arevastamisel. 

Avatus

Oleme avatud uutele väljakutsetele ja keerulistele probleemidele lahenduste leidmisele. Innovatsioon ja uute tehnoloogiate kasutamine on kaasaegsete teenuste arendamisel meie jaoks olulised märksõnad.

Rõõm

Soovime, et meiega koostöö oleks meeldiv ja rõõmus kogemus. Püüame disainida teeuseid nii, et seal oleks kasutajate jaoks alati mingi positiivse üllatuse ja rõõmu moment sees.

Loovus

Raskused ja takistused on alati võimalused arenemiseks. Julgustame organisatsioone oma klientide probleeme loovalt lahendama ning pakume ka ise loovkoolitusi, mis aitavad meeskondadel paremini koostööd teha, oma mõttemustritega nö kastist välja saada ja innovaatilisemaid lahendusi leida. 

Kuidas me töötame?

Meie missiooniks on aidata ettevõtetel ja organisatsioonidel vältida olukorda, kus läbimõtlemata või halvasti korraldatud teenuste tõttu kaotatakse nii kliente kui kasumit. Aitame leida uusi ja loovaid võimalusi oma äri kasvatamiseks, teenuste kvaliteedi ja efektiivsuse tõstmiseks ning klientide ja töötajate rahulolu suurendamiseks.

Meie töö tulemusena saad Sa juhina teadlikumaks oma klientide ja Sinu ettevõttega seotud  huvigruppide  vajadustest ning soovidest ja suudad pakkuda teenuseid, mis on originaalsed, innovatiivsed, efektiivsed, tulutoovad ja hoolivad.

Vastavalt ettevõtte soovile viime organisatsioonis läbi töötubasid ja koolitusi, kliendiuuringuid ja arendusprojekte. Kaardistame klienditeekonna ja tuvastame tõrked, mis arengut pidurdavad. Soovi korral viime läbi disainiauditi. Pikema koostöö tulemusena aitame välja arendada täiesti uued teenused.

Kliendid soovitavad meid

Klientide rahulolu on meie suurim innustaja. Siin on väike valik meie klientide tagasisidet ja arvamusi meiega koostöö kohta.

Põhiline kasu, mis meil koostööst Disainivõtme teenusedisaineriga tõusis, oli see, et Agnes Pulk aitas meil nii-öelda kastist välja saada. Ise võid mõelda, et oleme toredad ja lahedad, aga miks see toredus ei jõua alati õigete kliendirühmadeni? Teenusedisainer aitas meil esile tuua ja sõnastada, mis võiks olla meie toode, milliseid teenusekogumeid saaksime pakkuda ja kellele.

Nüüd on meie koduleht varasemast sõbralikum ning pakkumine ja tarbimine juba toimib, sest lasteaiad on meid üles leidnud ja käivad laevaekskursioonidel. ”

Risto Tamm

juhatuse liige, MTÜ Jenny Kruse

Suurepärane meeskond ja suurepärased tulemused! 😉
Vaata tulemust HarmTex kodulehelt! 🙂

Kadi Härma

ettevõtja, HarmTex Design OÜ

Mind pani see mõtlema olulistele pisiasjadele (mis tegelikult määravad palju). Samuti see, et kogu teenuse teekond tuleb etapiti läbi mõelda. Nii persoonade loomise kui kliendi teekonna analüüsiga olen ka varasemalt kokku puutunud, kuid pole neid viise enda projektides kasutanud. Mida enam aga sellega kokku puutuda, seda tähtsamaks see muutub, sest nii on võimalik veel täpsemalt sihtrühma ja seejärel juba ka teenuse teekonda ja kättesaadavust planeerida. 

Jaana Lepamamaa

Ürituste korraldaja, MTÜ Hiiu Lained

“Meeldis, et oli väga praktiline koolitus. Osalejad said koolitusest konkreetset kasu, lisaks veel individuaalne konsultatsioon pärast koolitust. Veel meeldis, et päevakavast peeti kinni. Agnes suhtles kõigi osalejatega väga soojalt ja julgustavalt. Väga meeldiv kogemus.”

Kaja Sõrmus

MTÜ konsultant/ programmide koordinaator, Hiiumaa Arenduskeskus

Sinu teejuhid parema kliendikogemuse loomisel

Täielikult Sinu ettevõtte edule ja Sinu klientide rahulolule pühendunud professionaalidest meeskond.

Agnes Pulk

Agnes Pulk

teenusedisainer, koolitaja, copywriter

agnes@disainivoti.ee

JOEL PULK

JOEL PULK

haridusvaldkonna koolitaja

info@disainivoti.ee

JOHANNES VEIKE

JOHANNES VEIKE

Graafiline disainer, tootefotograaf, digiturundaja

info@disainivoti.ee

Ära raiska enam aega!

Alustame koostööd ja jätame Su konkurendid selja taha!

Pin It on Pinterest

Share This