Kindlasti oled kuulnud lauset, et üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna. Seetõttu tasub oma teenuste ja toodete turundamisel fotodele suurt rõhku panna.
Meie meeskonna fotograaf Kati Vaas teab, kuidas teha pilte, mis annavad edasi emotsiooni, on lihtsa ja selge sõnumiga. Saame temaga täna lähemalt tuttavaks.
Kati, Sa oled pärit kunstnike perest ja koos emaga on teil väga vahva perefirma VaasVaas. Kuidas sai Sinust fotograaf?
Juhuse tahtel:) Üritasin EKAsse teist aastat kunstiajalugu õppima minna ja siis kogemata möödusin fotokateedri uksest ja hüppasin sisse. Täpselt nii oligi:)
Olen kuulnud, et hea foto puhul peavad olema täidetud kaks tingimust: õige kompositsioon ja õige valgus. Kas oled selle väitega nõus või lisad siia veel midagi juurde? Mis on ühe hea foto saladus?
Valgus on tõesti kõige alus ja see vormib pildist pildi. Tunnetus ja fiiling on ka äärmiselt vajalikud. Kompositsioon on klassikalises mõistes on alus, aga seda annab omatahtsi nihutada, kõhutunne juhatab.
Kas teenuste ja toodet eksponeerimisel on Sinu jaoks mingi oluline erinevus?
Toote puhul on kindlasti oluline ka toode ise, teenuse puhul samuti sisu, mis teenust pakud. Imagokampaania puhul saab ja võib emotsiooniga vallatleda, aga hea eksponeerimine annab selge sisu ka tootele ja teenusele – see ei ole kerge, aga võiks olla eesmärk.
Jaga enda äri kogemust, kuidas suurepärased toote fotod on teile kliente (st raha) toonud.
Kui sul pole võimalust toodet katsuda, siis pead usaldama silmi. Seega tootepildiga tuleks luua näilisus, et sa peaaegu oled seda toodet näppinud:) See on sümbioos tootest endas ja emotsioonist, mis sel, seega on meie äri üheks aluseks kindlalt foto.
Kui soovid kauneid ja professionaalseid fotosid oma meeskonnast, toodetest, teenustest või sündmustest, mida oma kodulehel, sotsiaalmeedias või infovoldikutes esitleda, siis saada meile e-kiri info@disainivoti.ee või täida allolev vorm.
[contact-form-7 id=”904″ title=”Kontaktivorm 1″]