Kuidas Sinu ettevõttel praegu läheb? Kas unistad vahel sellest, et Sul võiks olla palju rohkem kliente? Või soovid, et olemasolevad kliendid külastaksid Sinu ettevõtet sagedamini, aga ei tea, kuidas seda saavutada?
Meie meeskond teab, kuidas Sind aidata. Kutsu meid koolitama!
“KUIDAS KLIENTE HOIDA JA LEIDA?”
Iga ettevõtja peaks olema kursis 3 põhitõega:
- Tunne oma klienti. Koolitusel saad teada, miks on vaja oma klienti ja tema vajadusi rohkem tundma õppida ning kuidas seda meeldival moel teha.
- Ära ignoreeri kliendi soove. Kaasaegne paradigma ütleb: “Ära müü, vaid aita kliendil osta”. Koolitusel selgitame, mida see täpselt tähendab ning kuidas ühekordse tehingu hinda tõsta ja lisamüüki teha.
- Hoia oma kliendiga sidet. Meiliturundus on üks efektiivsemaid turunduskanaleid USA-s ning toob ühe dollari pealt sisse peaaegu 36 dollarit. Kuidas meiliturundust, Exceli tabelit ja sotsiaalmeediat klientidega suhtlemiseks kasutada, saad samuti teada, kui tuled koolitusele.
Koolitus on osutunud kasulikuks paljudele mikro- ja väikeettevõtjatele.
Koolitajaks on teenusedisainer Agnes Pulk.
Agnes Pulk – koolitaja kogemust 18 aastat, lemmikteemadeks ärivaldkonnas on teenuste disain, ettevõtlus, klienditeenindus, loovmõtlemine, isikliku loovuse arendamine ning meeskonnatöö.
Koolitus on praktiline ning annab osalejatele juba koha peal võimaluse oma klientide paremaks mõistmiseks esimesed sammud teha.
Soovitame kliendikasvu koolitust ettevõtetele, kelle jaoks suurem käive ja kasum on olulised ning kes soovivad oma klientidele pakkuda suurepäraseid teenuseid.
Kui tunned, et tahaksid ettevõtjana areneda ja õppida juurde uusi oskusi, siis registreeri end koolitusele SIIN!