Iga ettevõte ja organisatsioon vajab aeg-ajalt kõrvaltpilku, et oma protsesse ja teenuseid paremini analüüsida.
Teenusedisaini ABC
Loovmeetodid kliendiuuringuteks ja probleemide lahendamiseks
Alustame koostööd
Huvitavat lugemist
- Kaks olulist küsimust igale arendusmeeskonnale
- Taani Disainiredel – lihtne viis, kuidas mõõta oma organisatsiooni disainikasutust
- PODCAST JUHTIDELE NR 2. Kuidas teenusedisaini ja coachingu tehnikad aitavad juhtidel innovatsiooni edendada?
- VIDEO: Heast juhist suurepäraseks!
- KUULA UUT PODCASTI! Miks vajavad juhid teadmisi nii teenusedisainist kui coachingust?
Leia kiiresti postitus Sulle huvipakkuval teemal!
alustavatele ettevõtetele bränding coaching disainikriitika edukas ettevõtja emotsionaalne töö koolis empaatiakaart ettevõtja isiklik areng ettevõtjate koolitused ettevõtte arendamine FB turundus haridusteenuste disain ilusad fotod teenustest ja toodetest ilusalongid innovatsioonimängud kasulik kasutajakogemus kliendikogemuse disain kliendi lojaalsus klienditeekond kliendiuuringud kodulehtede tegemine koolitused koolitused ettevõtjatele küsitlused läbirääkimiste kunst meeskonnakoolitus mentorprogramm nutikas turundus persoona PODCAST puutepunktid rohkem kliente sotsiaalmeedia turundus Taani Disainiredel teenusedisain teenuste arendamine uudiskiri veebilehtede disain visuaalne identiteet väikeettevõtted
- Bränding
- Coaching
- Haridusteenuste disain
- Innovatsioonimängud
- Juhtimine
- Kliendi lojaalsus
- Kliendikogemuse disain
- Klienditeekond
- Koolitused
- Koosloome
- Kriisi ja kaosega toimetulek
- Loovmeetodid
- Meeskonnatöö
- Müük ja turundus
- Muutuste juhtimine
- Probleemide lahendamine
- Strateegiline juhtimine
- TEENUSEDISAIN
- Veebilehed
- Visiooni ja missiooni sõnastamine
- Visioonitöötoad
- Visuaalne identiteet