Küllap murrad vahel pead, miks mõnel konkurendil on Sinust palju rohkem kliente? Mida küll tema Sinust paremini teeb?! Või igatsed, et Sul oleks rohkem püsikliente, aga ei tea, kuidas seda saavutada?
Tegelikult on saladus klientide usalduse võitmiseks lihtne – tuleb neile lihtsalt rohkem tähelepanu pöörata. Kui soovid rohkem kliente, ära mõtle enam sellele, kuidas panna kliente Sinu ettevõttesse tulema, vaid mõtle, kuidas saaks Sinu äri klientidele kasulikum olla, luua lisaväärtust – pakkuda midagi, mis on klientide jaoks oluline. Kuidas Sa tead, mis on klientidele oluline? Eks ikka neilt küsides ja nende käitumist vaadeldes.
Kui soovid, et Sinu äril oleks poole rohkem kliente – ja mitte lihtsalt kliente, vaid rahulolevaid kliente – siis pane järgmised 3 põhitõde kõrva taha.
- Tunne oma kliente. Kliente on vaja tundma õppida selleks, et teada, mis neile tegelikult korda läheb, mis neid ärritab, mida nad igatsevad. Teadmisi saad näiteks kliente jälgides, nendega vesteldes või paludes neil küsitlusi täita. Viise klientide uurimiseks on lõpmatult.
- Ära ignoreeri kliendi soove. Kaasaegne paradigma ütleb: “Ära müü, vaid aita kliendil osta”. On mitmeid nippe, kuidas klientidele lisamüüki teha ning ühekordse tehingu hinda tõsta, tekitamata kliendile tunnet, et püüad talle midagi “pähe määrida”.
- Hoia oma kliendiga sidet. Meiliturundus on üks efektiivsemaid turunduskanaleid USA-s ning toob ühe dollari pealt sisse rohkem kui 35 dollarit. Kas teavitad oma kliente kampaaniatest ja sooduspakkumistest meili teel või loodad ainult Facebooki seinale? Edukatel teenindajatel on lausa omad süsteemid, kuidas nad jätavad meelde klientide jaoks olulisi asju, nagu laste nimed, peresündmused, jne.
Soovitame kliendikasvu koolitust ettevõtetele, kelle jaoks suurem käive ja kasum, klientide rahulolu ning isiklik areng ettevõtjana on olulised. Koolitus on praktiline ning annab osalejatele juba koha peal võimaluse oma klientide paremaks mõistmiseks esimesed sammud teha.
Kirjuta meile ja teeme Sulle koolituse osas hea hinnapakkumise!