by Agnes Pulk | 2. aug. 2020
Üleilmne koroonakriis on tõuganud maailma majanduskriisi äärele ja viinud seniste harjunud viiside kokku varisemiseni. Sügisesed katsumused seisavad veel ees. Kõige selle kaose tulemusi ja tagajärgi ei oska täna keegi lõplikult ette ennustada. Jeremy Gutsche, New York...
by Agnes Pulk | 13. juuli 2020
Teenusedisainist on viimastel aastatel palju räägitud ning eriti palju viimastel kuudel seoses kriisiga. Paljudel ettevõtetel ja organisatsioonidel tuli nii oma klientide kui töötajatega suhtlemine ning oma väärtuspakkumine uuesti kriitiliselt läbi mõelda, asendada...
by Agnes Pulk | 15. juuni 2020
Tänapäeval on inimesed harjunud neile erasektoris osaks saava klienditeenindusstandardi ja tähelepanuga ning ootavad samasugust emotsionaalset rahuldust ka avalikus sektoris töötavatelt inimestelt. Õpetajad peavad näiteks suutma oma viha ja ärrituvust alla suruda, kui...
by Agnes Pulk | 24. mai 2020
Eestvedamise meistrikursus haridusjuhtidele on Biteable. Tänapäeva kiirelt muutuvas ühiskonnas on koolijuhi roll olla üha rohkem kooliuuendaja, kes märkab ühiskonna arenguid, mõistab sidusgruppide muutunud vajadusi ning tulevikuootusi ja suudab tänu oskuslikule...
by Agnes Pulk | 19. mai 2020
Rohkem infot Eestvedamise Meistrikursuse kohta leiad siit
by Agnes Pulk | 15. mai 2020
Eestvedamise meistrikursus on Biteable. Registreeri end kursusele siin! Rohkem infot leiad siit
by Agnes Pulk | 29. apr. 2020
Juhtide postkasti potsatab sageli väga palju koolituspakkumisi, mis tõotavad neile häid ideid jagada, MIDA kõike nad oma organisatsiooni arendamisel ära saavad teha, kuid väga vähe on tõeliselt praktilisi koolitusi, mis õpetaksid, KUIDAS üks juht saaks kõiki...
by Agnes Pulk | 29. apr. 2020
Juhtide postkasti potsatab sageli väga palju koolituspakkumisi, kus lubatakse jagada neile häid ideid, MIDA kõike nad oma organisatsiooni arendamisel ära saavad teha, kuid väga vähe on tõeliselt praktilisi koolitusi, mis õpetaksid, KUIDAS üks juht saaks kõiki...
by Agnes Pulk | 20. apr. 2020
Ettevõtted, kes on turul juba mõnda aega tegutsenud jõuavad varem või hiljem punkti, kus midagi nagu väga valesti pole, kuid ometi on tunne, et arengul oleks nagu lagi ees ja midagi peaks tegema teisiti. Kuid mida? Meie inspireerivad disainerid ja koolitajad aitavadki...
by Agnes Pulk | 21. märts 2020
Pidev teenuste ja kliendikogemuse arendamine on kaasaja ettevõtluses vältimatu, kui soovid olla edukas ja püsida konkurentsis. Peaaegu iga tootega kaasnevad täna ka mingid teenused, kuna just personaalsete ja kliendi vajadustele vastavate teenuste pakkumise kaudu on...